بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل چیست؟

دیده بان یک پکیچ کاملا استثنایی که جز بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل می باشد را برای راحتی شما ارائه کرده است.

این پکیج از تدریس استاد مهران میرزایی برگرفته شده است.

استاد مهران میرزایی یکی از بهترین اساتید در زمینه ی آموزش مکالمه زبان انگلیسی هستند.

شما با تهیه پکیج استثنایی آموزش زبان انگلیسی به روش CLT توسط استاد مهران میرزایی می توانید بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را تجربه کنید.

شما با تهیه این پکیچ و رعایت برنامه های زیر بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را پیش گرفته اید و موفقیت شما حتمی ست.

توصیه هایی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

اگر قصد دارید بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را پیش بگیرید باید در گام اول سعی کنید بیشتر کارهای خود را به زبان انگلیسی انجام از جمله لیست خرید، مکالمه با دوستان، نوشتن خاطرات روزانه و کارهایی ازاین دست که می‌تواند باعث تقویت زبان شما شود.

درصورتی که در گرامر و واژگان زبان مشکل دارید از متن‌های ساده استفاده کنید و از شخصی که زبان انگلیسی او خوب است برای برطرف کردن مشکلات خود کمک بگیرید.

تقویت گرامر و واژگان زبان انگلیسی

گوش دادن به رادیو به زبان انگلیسی و یا گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی و سعی در حفظ کردن آن، تماشای فیلم و سریال‌های انگلیسی همگی باعث تقویت گرامر و واژگان زبان انگلیسی در افراد می‌شود.

حفظ کردن لغت

یکی دیگر از کار‌ها برای بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل حفظ کردن لغت است، به جای خرید کتاب لغتنامه وسعی در حفظ کردن واژگان می‌توانیداز روش‌های جالب برای این کار استفاده کنید، به طور مثل معنی هر شی یا وسیله‌ای که با آن کار می‌کنید را به انگلیسی یاد بگیرید.

شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل با توجه به رشد گسترده شبکه‌های اجتماعی و وسایل الکترونیکی، چون تلفن همراه هوشمند، کامپیوتر و تبلت می‌توانیداز این وسایل برای یادگیری زبان نیز استفاده کنید، برای این منظور می‌توانید در گروه‌های یادگیری زبان عضو شویدو به طور آنلاین زبان یاد بگیرید، از سی دی‌های آموزشی چند رسانه‌ای استفاده کنید و گام به گام تمرین‌های آن را دنبال کنید.

یکی از بهترین کار‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی صحبت با فردی است که به این زبان تسلط کامل دارد، می‌توانید درگروه‌های زبان، بحث وتبادل نظر عضو شوید که در آن‌ها افراد با گویش انگلیسی حضور دارند این کار باعث می‌شود تا علاوه بر رفع اشکال لغات، تلفظ و شیوه ادای کلمات نیز در شما تقویت شود.

خواندن و ترجمه واژگان

خواندن و ترجمه واژگان زبان انگلیسی به زبان مادری هم یکی دیگر از راهکار‌ها برای تمرین یادگیری واژه ها، دستور زبان و نیز خواندن صحیح از روی متن‌ها است.

شرکت در کلاس‌های بحث آزاد

شرکت در کلاس‌های بحث آزاد به زبان انگلیسی یا گوش دادن به کنفرانس‌ها و سمینارهایی، چون TED و TEDX نیز می‌تواند باعث بهبود زبان انگلیسی در افراد شود.

فلش کارت‌

از جمله دیگر کارها، استفاده از فلش کارت‌های آموزش زبان است و فرد می‌تواند در بازه‌های زمانی که پرت کاری دارد مانند سوار شدن به اتوبوس یا مترو یا در زمانی که در مطب پزشک و یا بانک در انتظار نوبت است به مطالعه بپردازد.

تعیین هدف

یکی از مهمترین کار‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی تعیین هدف فرد از یادگیری زبان است واینکه می‌خواد از این زبان در چه راستایی استفاده کند، آیا می‌خواهد در کار و درس وضعیت زبان خود را ارتقاء بخشد، آیا در حال مسافرت به کشور خارجی است یا صرفاً برای یادگیری و آموختن یک زبان متفاوت به انجام این کار می‌پردازد.

با وجود مفید بودن مطالعه به صورت خویش خوان، اما کارشناسان توصیه می‌کنند برای بالا بردن بهره وری فرد در امتحانات آزاد زبان انگلیسی شرکت کند و دانش خود را محک بزند.

سعی کنید از یادگرفتن زبان لذت ببرید به جای آنکه به یادگیری آن به چشم یک وظیفه و کار سخت نگاه کنید.

از اعضای خانواده و دوستان نیز برای یادگیری بهتر زبان کمک بگیرید و به طورمثال با آن‌ها انگلیسی صحبت کنید همچنین می‌توانید از معلم خصوصی کمک بگیرید تا به شما و خانواده همزمان انگلیسی درس دهد، کارشناسان اعتقاد دارند این کار باعث یادگیری بهتر زبان در افراد می‌شود.

شما با یک تماس به راحتی می توانید پکیج استثنایی آموزش زبان انگلیسی به روش CLT توسط استاد مهران میرزایی را که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را برای خود داشته باشید که شامل:

سی  دی مقدماتی: ۱۹ جلسه 

پیشرفته اول: ۱۷ جلسه کامل 

پیشرفته دوم: ۱۷ جلسه کامل 

پیشرفته سوم: ۲۱ جلسه کامل 

استفاده از این پکیج برای کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان داشته و در کمترین زمان ممکن میخواهند به بالاترین سطح در speaking برسند پیشنهاد می شود.

مشاوره رایگان :  ۰۹۱۹۰۸۶۵۹۳۵

کانال تلگرامی ما : explorenglish@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سه =

تماس با گروه آموزشی دیده بان