چگونه تلفظ انگلیسی را فرا بگیریم؟

راهکارهایی جهت یادگیری تلفظ بهتر مکالمات انگلیسی

هر کسی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی است دوست دارد که هنگام صحبت کردن به آن زبان دارای لهجه درستی باشد و همه لغات را به درستی تلفظ کند درست مثل یک فرد بومی .

در این مقاله که تحت عنوان « چگونه تلفظ انگلیسی را فرا بگیریم» پیش رو دارید ما راهکارهای مختلفی را برای بهبود تلفظ شما عزیزان پیشنهاد داده ایم.

بهترین روش یادگیری مکالمه انگلیسی

۱- نوع لهجه خود را معین کنید

از میان انواع مختلف لهجه انگلیسی که وجود دارد یک نوع را انتخاب کنید که معروف ترین آنها لهجه های بریتانیایی و آمریکایی است.

با اینکه در لهجه های بریتانیایی و آمریکایی تلفظ های مختلف وجود دارد اما با کمک روش های مختلف شما می توانید لهجه بریتانیایی و آمریکایی را خوب خوب بیاموزید و در یادگیری مکالمه انگلیسی بهتر عمل کنید.

۲- در یادگیری لغت ابتدا تلفظ و سپس سایر چیز های آن را بیاموزید

هنگام یاد گرفتن لغات به هر روشی، شما عزیزان سعی کنید که ابتدا تلفظ آن لغت را بیاموزید و سپس به سراغ صحیح نوشتن و حفظ معنای آن لغت بروید.

بسیاری از زبان آموزان لغات را هر طور که می نویسند می خوانند که این موضوع آنها را به هنگام مکالمه دچار مشکل می کند و کاملا اشتباه است.

برای اینکه شما بزرگواران متوجه شوید که چگونه لغات را تلفظ می کنید صحیح یا نادرست خیلی مفید است که هر چند مدت صدای خود را ضبط کنید و گوش کنید تا متوجه شوید که به درستی تلفظ می کنید یا نه.

حتی اگر صدای خود را برای فردی مسلط به زبان انگلیسی بفرستید تا گوش کند و ایرادات شما را بگیرد در یادگیری صحیح تلفظ لغات موفق تر عمل خواهید کرد.

۴- آرام آرام و با تمرکز صحبت کنید

هنگامی که دارید به انگلیسی صحبت می کنید سعی کنید شمرده شمرده صحبت کنید تا بتوانید تلفظ صحیح لغات را در ذهن خود بیاورید و سپس به زبان جاری کنید.

با این روش پس از طی مدتی شما در زبان انگلیسی به یک تلفظ صحیح می رسید و می توانید همانند یک فرد بومی صحبت کنید.

یادگیری مکالمه انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن

منبع : موسسه دیده بان

تماس با گروه آموزشی دیده بان